Send en støttepasning for barn og unge!
Zuccarellostiftelsen arbeider for at flere barn og unge skal få delta i idrett og fysisk aktivitet. Nå får budskapet synlighet gjennom innsamlingskampanjen Støttepasning.
Kampanjen er utviklet av Zuccarellostiftelsens samarbeidsbyrå Rosser, som har vunnet 1,5 millioner kroner i medieplassering fra Ocean Outdoor med idéen til Støttepasning.
I tre uker inn i mot julen vises kampanjefilmen på digitale skjermer over hele landet, deriblant på Oslo bussterminal og en rekke store kjøpesentre.
Kreativitet og samarbeid bak kampanjen
Rosser er glade for muligheten til å løfte frem Zuccarellostiftelsen.
– At Ocean Outdoor tildeler 1,5 millioner til Zuccarellostiftelsens kampanje, er en sterk anerkjennelse av kraften i kreativitet. For oss i Rosser handler godt arbeid ikke bare om kommersiell effekt, men også om å bidra til et mer inkluderende samfunn, sier Rosser i en fellesuttalelse fra de involverte i kampanjen.
De håper at kampanjen vil rekruttere mange givere til Zuccarellostiftelsens arbeid for barn og unges deltakelse.
– Vi gratulerer kunden vår og retter en stor takk til Ocean Outdoor som med sin konkurranse løfter frem verdien av kreativitet. Sammen håper vi å gi flere barn og unge muligheten til å oppleve idrettsglede og fellesskap, sier Rosser.
– Viser hva som skjer når barn får delta
Daglig leder i Zuccarellostiftelsen, Kathrine Astrup, setter stor pris på samarbeidet og engasjementet bak kampanjen.
– Støttepasning viser på en enkel og varm måte hva som skjer når barn får mulighet til å delta i idrett og fysisk aktivitet, uavhengig av bakgrunn og økonomi. Det er dette vi jobber for hver dag, sier hun.
Astrup poengterer at Zuccarellostiftelsen har svært begrensede muligheter til å annonsere i de store flatene.
– Tusen takk til Rosser for idé og gjennomføring, til Ocean Outdoor for denne verdifulle muligheten, og ikke minst, til Sportsklubben Forward, sier Astrup.
Vil du bidra og sende en støttepasning? Gi et bidrag her eller VIPPS 514902

Skuespillerne i filmen er til vanlig medlemmer og spiller fotball i Sportsklubben Forward i Oslo.
– Vi samarbeider med idrettslag og organisasjoner som legger til rette for inkluderende aktiviteter over hele landet, og støtten vi får gjennom denne kampanjen betyr at vi kan nå enda flere. Vi håper mange vil være med og sende en støttepasning videre, sier Astrup.