Vi har fått ny hjemmeside og designprofil
Ved årsskiftet startet vi prosessen, og nå kan vi endelig presentere det vi så lenge har jobbet for. Nemlig vår nye visuelle identitet, logo og nettside.
Ettersom årene har gått, har Zuccarellostiftelsen blitt til. Vi har funnet vår plass, som vi stadig utfordrer.
Vi har initiert kampanjer som Comeback og Kom På Banen.
Vi har etablert Match Mats, og stått bak en populær golfturnering – Zuccarello Classic.
Vi har satt fart på sommer camps gjennom Barnas Sommerparadis, og vi er med på etableringen av Håkkihoder.
Det har til tider vært litt vanskelig for utenforstående å se Zuccarellostiftelsens identitet i de ulike konseptene. Vi ønsket oss en tydeligere visuell identitet – og så vi hadde et behov for å fremstå mer enhetlig i all kommunikasjon. Zuccarellostiftelsen var moden for en ny designprofil som er fleksibel og gir kraft inn i de ulike kanalene, men også inn mot de ulike målgruppene. Nå er også våre ulike konsepter som f.eks. Match Mats og Barnas Sommerparadis tydelig innlemmet i identiteten.
Så var vi så ekstremt heldige å få jobbe med dyktige Cretalux.
De har revitalisert Zuccarellostiftelsens visuelle identitet. Uttrykket er friskere og sterkere, kjennetegnene mer funksjonelle og de ga oss gode retningslinjer for bruk som sikrer en konsekvent og helstøpt profil.
Cretalux sier: “Identitetens visuelle uttrykk er lyst, optimistisk og fremoverlent – akkurat som stiftelsen. Den nye logoen er blitt mer funksjonell, kraftfull og estetisk.
Før
Etter
Ko&Co har vi jobbet med i flere år nå – og vi er takknemlige for hvor langt de strekker seg for å holde seg innen vårt budsjett. De har lagt ned mange timer å utforme vår nye nettside basert på retningslinjer for vår nye visuelle identitet som Cretalux utarbeidet.
Den nye nettsiden ble lansert i starten av august, og så er den blitt testet etter dette, og vi er så glad for at vi fikk til en helintegrert løsning med VIPPS-donasjon gjennom nettsiden uten kostbare tredjeparts-løsninger.
Utover høsten er det mulig vi utvider nettsiden med en nettbutikk – slik at våre støttespillere kan kjøpe gaver (merchandise) til venner eller kjære.